CUM LIVRAM :
Taxa de transport:
GLS Curier (24h-48h) livrare in orice localitate din Romania
-20 lei (colete pana 2kg)                                                                                    
-25 lei(intre 2kg si 10kg)                                                                                   
-40 lei (40 kg)
Comenzile facute pana la ora 12:30 vor fi livrate catre curier in aceasi zi, in functie de numarul de comenzi si de stoc.
Comenzile facute dupa ora 12:30 vor fi livrate catre curier urmatoarea zi.
Sambata Gls Curier nu face livrari.

DREPTUL LA RETURNARE:
Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont.

Produsul trebuie returnat la adresa: Bucuresti, Bld Energeticienilor nr 9 E, in urma completarii formularului de returnare de pe site-ul eGospodarul.ro

Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei daca motivul retururului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.

Informarea privind renuntarea se face numai in scris la comenzi@egospodarul.ro. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala  clientului - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a informarii in scris privind renuntarea la produs.  Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platiti contravaloarea produselor. In mesajul de returnare la produs se va trece obligatoriu contul bancar in care se va face returul banilor si titularul contului.

Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar.

Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).

Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit in locatiile eGospodarul.ro  si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra inc omponenta produselor.

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice eGospodarul.ro isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca  clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.

 

Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
In situatia in care la desfacerea coletului ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa ne transmiti pe adresa comenzi@egospodarul.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul de clienti va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de eGospodarul.ro

(D.O.A. - dead on arrival):
Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre  in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
        Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre SC EGOSPODARUL SHOP SRL
        Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC EGOSPODARUL SHOP SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu eGospodarul.ro).

 PROCEDURA DE RETURNARE

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
1. Este obligatoriu sa completati formularul de mai jos de pe site sau sa ne instiintati printr-un mail la comnezi@egospodarul.ro ca doriti sa returnati un produs.
2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator.
3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat la adresa Bld Energeticienilor nr 9 E et 2 camera 21  precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
4. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.