Meniu
Cosul meu

Intrebari frecvente

Echipa eGospodarul.ro este mereu alaturi de clienti dar intotdeauna trebuie sa existe intrebari. Va invit sa cautati raspunsul la intrebarea d-voastra in cele de mai jos si daca nu este  sa ne contactati pentru a va oferi consultanta spre rezolvarea problemei.

Coletul nu a ajuns. Au trecut multe zile. Ce fac?
In cazul in care coletul nu a ajuns asa cum vi s-a spus la telefon va rugam sa ne contactati. Din pacate nu mai depinde de noi deoarece coletul a fost predat firmei de curierat pentru a-l livra insa noi facem tot posibilul ca livrarea sa se efectueze. Dupa ce ne veti contacta, noi vom contacta firma de curierat pentru a verifica starea serviciului de livrare a coletului d-voastra. Vom cere un numar de telefon al curierului insarcinat cu livrarea in localitatea d-voastra si vi-l vom da d-voastra pentru a stabili cand sa vina.

Mi s-a livrat un produs gresit
Inainte de a primi produsul si a plati valoarea ramburs asigurati-va ca pe AWB este scris ceea ce ati comandat. Daca totusi in pachet este un alt produs e vina noastra si vom remedia imediat problema trimitandu-va produsul comandat. Se mai intampla si erori umane nu suntem roboti si trebuie sa e intelegeti. Nu este nimic rau voit.

Pot sa vin sa iau produsul de la sediul d-voastra?
Pentru inceput asigurati-va ca nu mergeti la adresa unde este sediul companiei ce detine magazinul online eGospodarul.ro ci la adresa unde se afla showroom-ul. Pasul 2: contactati-ne pentru a va asigura ca putem aduce produsul in showroom pentru a-l putea vedea. De retinut faptul ca nu putem tine in showroom prea multe produse deoarece magazinul nostru comercializeaza peste 50.000 de produse. Odata ce comanda s-a clarificat puteti achita produsul la sediul nostru  dar doar cu cardul.

Pot plati produsul numerar la sediul d-voastra?
Nu. Nu suntem magazin fizic ci magazin online. Puteti plati produsul dorit si la noi dar doar cu cardul online. Noi va facem o factura proforma ce o primiti pe mail in cateva secunde si unde aveti un buton care va va directiona catre pagina de plata cu cardul. Platile cu cardul se fac prin Mobilpay deci avem tot dreptul sa spunem ca suntem asigurati complet si noi si d-voastra.

Am comandat cu livrare in aceeasi zi insa nu am primit nimic
Daca ati comandat dupa ora 12:00 nu mai putem livra produsul in aceeasi zi. Fluxul este urmatorul: dati comanda, noi aducem produsul din depozitul aflat in alta locatie la sediul din Electricienilor, se proceseaza coletul in contabilitate, se trimite spre livrare. Asadar asigurati-va ca ati efectuat comanda pana in ora 12:00, luni-vineri pentru a ne lasa si noua timp de procesare si livrare.


De ce este mai scumpa livrarea in aceeasi zi?
Serviciul de livrare in aceeasi zi se ofera doar in Bucuresti. Soferul nostru va veni la adresa indicata de dumneavoastra pentru livrarea produsului sau produselor comandate. Soferul va avea asupra lui casa de marcat mobila pentur plata in numerar. Plata cu cardul o veti face doar online sau de pe mail in cazul in care ati ales sa faceti comanda telefonic.
Asigurati-va ca aveti suma fixa la livrarea coletului sau o suma care sa nu presupuna un rest mai mare de 100 lei.


De ce sunt unele produse mult mai scumpe?
Da, este adevarat, avem preturi mai mari pentru unele produse pentru ca le importam din alte tari (Spania, Italia, Franta etc.). Cu alte cuvinte nu veti gasi pe ambalajul acestora traducere in limba romana. Calitatea produsului poate fi mai buna dat fiind faptul ca fiecare tara are legile sale in ceea ce priveste cantitatea de substante ce le poate contine un aftershave, spre exemplu. Un alt moviv, motivul principal, este acela ca egospodarul.ro este un magazin ce comercializeaza unelte, utilaje si piese de schimb, dar si alte produse. Scopul nostru este sa venim in sprijinul gospodarilor din Romania!

GDPR
Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, iti exprimi acordul pentru utilizarea acestora.